Skip to main content

Cincin Kebal alam ghaib dan ghaib..

Cincin kebal ni dah penulis tinggalkan pd guru lame dahulu utk diisikan kekebalan semua peringkat dan jenis.kekebalan terbahagi kpd 7 lapis dasar.

1-kebal kulit

2-kebal tetak

3-kebal hiris

4-kebal cucuk

5-kebal rambut

6-kebal peluru perak

7-kebal peluru emas

Cincin ni kebal semua diatas cuma kekebalan yg tak dpt diuji secara sesuka.hanya aktif dan didatangi khodam kebalnya saat mmg diperlukan.kisah dr cincin ni sewaktu oenulis nak mengambil kembali dr guru maka hilang dr simpanan.jd penulis diam ja n menunggu sbb dilihat guru hanya tersenyum.nak dipendekkan cite waktu nak pulang guru memanggil dan memberikan cincin ni secara tetiba.baru penulis tau yg "dia org" dah bw masuk alam sana utk disimpan smpi cukup masa.tak ralat sgt sbb mmg dah pernah terjadi sblm ni kat cincin kwn penulis yg minta diisi gak.tp tu bkn sbb dia org bw masuk.sbb dia org mmg nak ambil tamo bg kat dia.hahaha.

Apa kena mengena cincin ghaib dan ghaib??dah ghaib diisi skrg ghaib plak dr penulis sbb dimaharkan pd teman penulis yg berminat.katanya dpt mimpi cincin yg sama seperti tu.so bg penulis mungkin rezekinya dan rezeki penulis gak.teringat pesan guru "jgn kita kedekut memberikan dan mengeluarkan brg yg kita syg sbb nanti akan dpt yg lebih bgs"..ternyata apa yg penulis dpt skrg.blh mengisi kebal kat semua benda mcm cincin tu gak.hehe

P/s:abis semua brg penulis isikan kebal.hahaha.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Comments

Popular posts from this blog

Kegunaan Buhur,Dupa,Kemenyan Dan Khasiatnya

Kemenyan dizaman Nabi dan Salafus Soleh juga menjadi bagian dari beberapa ritual umat Islam. Nabi Muhammad SAW dan para Sahabat sendiri sangat menyukai wangi-wangian, baik yang berasal dari minyak wangi hingga kemenyan, sebagaimana disebutkan didalam berbagai hadits. Misalnya hadits sahih riwayat Imam Muslim dan Imam Al-Bukhari berikut ini : عَنْ نَافِعٍ، قَالَ: كَانَ ابْنُ عُمَرَ «إِذَا اسْتَجْمَرَ اسْتَجْمَرَ بِالْأَلُوَّةِ، غَيْرَ مُطَرَّاةٍ وَبِكَافُورٍ، يَطْرَحُهُ مَعَ الْأَلُوَّةِ» ثُمَّ قَالَ: «هَكَذَا كَانَ يَسْتَجْمِرُ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ “Dari Nafi’, ia berkata, "Apabila Ibnu Umar mengukup mayat (membakar kemenyan), maka beliau mengukupnya dengan kayu gaharu yang tidak dihaluskan, dan dengan kapur barus yang dicampurkan dengan kapur barus. Kemudian beliau berkata, “Beginilah cara Rasulullah Shallallahu 'alayhi wa Sallam ketika mengukup jenazah (membakar kemenyan untuk mayat)”. (HR. Muslim) عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ، أَنَّ …

Misteri Kelapa Tunggal

Kelapa tunggal ada dikatakan terdapat dua versi yg diketahui penulis.satu diantara buah kelapa yg byk dipokok maka akan ada sebiji buah yg terpisah dan menghadap ke arah matahari naik dan satu lg adalah pokok yg dr kecil sehingga besar cuma sekali berbuah dan buahnya hanya seiji menghadap ke arah matahari naik.caranya menurut penulis tau lebih sebagai berikut:
- dipanjat dihari tertentu (biasanya menjelang jam 12 tghhari jumat siang)
-yg mengambilnya harus anak dara
-ada yg lebih extreme diambil dlm.keadaan berbogel
- setelah itu kelapa tunggal tersebut harus digendong tak blh sentuh tanah
- hari itu juga kelapa dibelah , dibuang airnya dan dijemur yg membuatnya juga harus si pengambil
-dibuat minyak dgn cara ditapakan di tiang seri atau menggunakan batin utk mengeluarkannya dgn bacaan tertentu(dirahsiakan)
-ada juga yg memasak di tengah pertiga jalan.Dikatakan kelapa tunggal cukup dibawa sudah mempunyai khasiat pelet yg ampuh sehingga membuatkan org menyukai kita seperti diceritakan …

Perjanjian Jin Dengan Rasulullah

Pada post lalu penulis ada menulis tentang 7perjanjian nabi sulaiman.
perjanjian ini bukan perjanjian sulaiman dengan Allah, tetapi perjanjian Sulaiman dengan jin tua bernama Umm Shibyaan.. dia merupakan salah satu jin tua yang memiliki banyak sekali anak buah.. berjenis kelamin perempuan dengan bentuk yang besar.. suaranya menggegar laksana halilintar, ia dapat menumbangkan pohon2 hanya dengan suaranya..matanya tajam laksana petir menyambar... mulutnya seringkali terbuka...Umm Shibyan ini berbeza dengan Al-Daulat Wa Hayram As-Sibyaan (salah satu iblis yang ditaklukkan Sulaiman. *diambil dari manuskrip kuno yang tersimpan di simpanan sebuah istana di Spanyol)) Al-Daulat ini berbadan kambing, berwajah perempuan rambut panjang dengan tujuh kepala dan menggendong seorang anak kecil...Tapi kalini penulis nak terangakan tentang perjanjian Rasulullah dgn jin.
Daripada hadith yang diriwayatkan oleh Baihaqi, seorang sahabat Nabi SAW bernama Abu Dajanah berkata, "aku telah mengadu kepada …