Selamat datang ke WARUNG HLPJ.
tujuan sy mengarang warung ini adalah bg berkongsi keilmuan,barangan koleksi peribadi dan juga pandangan ttg alam mistik..tp jgn tanya banyak2 lak..kang sy pun pening..hihihihi..biasa la sy nih muda gi..blajar pun tak habis..sekadar kongsi blh la..
syarat blog ini:
kpd yg mampu harap jgn jadikan blog ini sebagai tmpt cuba2 ilmu dan cuba mengambil atau menyalin apa sahaja dlm blog ini tanpa kebenaran penulis.penulis tidak bertanggungjawap diatas sebarang" KEJADIAN"
tidak dibenarkan mengeluarkan perkataan yg kesat dan berbau perkauman..
bersopan dan tidak mengganggu ketenteraman penulis dan pengunjung blog.
berkongsi ilmu bersama
mencari solusi masalah dan blh berkongsi foto atau keilmuan.
tidak bertanya soalan berulang2..penat nak jwp oo..
kalo ade yg berminta dgn barangan koleksi silakan ditanya mana tau kena pd mahar dan mmg rezekinya maka berpindahlah tuannya :)
SILA TINGGALKAN KOMEN DAN SEBARANG PERSOALAN DIBAWAH POST TQ
syarat2 akan diperketatkan mengikut waktu.

KEPADA YANG BERMINAT DGN BARANGAN DIDALAM BLOG INI BLH MENGHUBUNGI SY DI TALIAN 0134778898 ATAU MELALUI WEB MISTIKSHOP


Friday, June 8, 2012

Cincin Kebal alam ghaib dan ghaib..

Cincin kebal ni dah penulis tinggalkan pd guru lame dahulu utk diisikan kekebalan semua peringkat dan jenis.kekebalan terbahagi kpd 7 lapis dasar.

1-kebal kulit

2-kebal tetak

3-kebal hiris

4-kebal cucuk

5-kebal rambut

6-kebal peluru perak

7-kebal peluru emas

Cincin ni kebal semua diatas cuma kekebalan yg tak dpt diuji secara sesuka.hanya aktif dan didatangi khodam kebalnya saat mmg diperlukan.kisah dr cincin ni sewaktu oenulis nak mengambil kembali dr guru maka hilang dr simpanan.jd penulis diam ja n menunggu sbb dilihat guru hanya tersenyum.nak dipendekkan cite waktu nak pulang guru memanggil dan memberikan cincin ni secara tetiba.baru penulis tau yg "dia org" dah bw masuk alam sana utk disimpan smpi cukup masa.tak ralat sgt sbb mmg dah pernah terjadi sblm ni kat cincin kwn penulis yg minta diisi gak.tp tu bkn sbb dia org bw masuk.sbb dia org mmg nak ambil tamo bg kat dia.hahaha.

Apa kena mengena cincin ghaib dan ghaib??dah ghaib diisi skrg ghaib plak dr penulis sbb dimaharkan pd teman penulis yg berminat.katanya dpt mimpi cincin yg sama seperti tu.so bg penulis mungkin rezekinya dan rezeki penulis gak.teringat pesan guru "jgn kita kedekut memberikan dan mengeluarkan brg yg kita syg sbb nanti akan dpt yg lebih bgs"..ternyata apa yg penulis dpt skrg.blh mengisi kebal kat semua benda mcm cincin tu gak.hehe

P/s:abis semua brg penulis isikan kebal.hahaha.


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment