Skip to main content

Khodam pendamping or saka???


Khodam pendamping nih adalah jin2 yg dtg berdamping dgn kt sama ada dpt dr sesuatu ilmu,amalan zikir,keturunan,ijazah,brg ato mmg suka2 dia ikut kt bila dia suka.aq huraikan satu2 k..

Ilmu:khodam ilmu nih dr ilmu kebatinan yg ko org blajar.so setiap ilmu ade khodam penjaganya.kalo ikut ilmu hijiyah dr penjaga maklaikat smpi lew khodam raja jin 4 n kebawah..kalo ko org dah dasyat dpt lew khodam maklaikat.kalo tak dpt bwh lg..kalo teruk lg ilmu n amalan ko org maka dpt lah khodam bawahan dr tu dan seterusnya.(tp ade effect tau)

Amalan Zikir:khodam nih plak ade 2 jenis.satu yg mmg suka dgn zikir yg kita bawa so dia ikut.sbb sesuai dgn energinya khodam tu..n satu lg sbb zikir yg kita amalkan tu sebati n khodamnya ikut kita..ni kira khodam yg kita dpt secara sir..utusan Allah lew.tak kita amalkan tuk minta khodam.kalo khodam camni slalunya dia akan bantu kita tanpa kita tau n suruh.sbb tu kekadang org yg tak berilmu tp mengamalkan zikir pun berkhodam.tp tgk jenis n tahap khodam la.ade yg kt tgk tak leh nmpk.tu maksud kt punya ilmu scan tak cukup tuk tebus hijab khodam tu.low lew kira..

Keturunan:nih org panggil “SAKA”..khodam nih dr keturunan kt yg lepas2.ade mengamalkan salah satu ilmu ato dpt ijazah dr mana2 guru..lg teruk kalo guru dia dr kalangan khodam /jin. ade yg sifatnya mengganggu dan ade yg tak menggangu sekadar ikut jew..kena tgk perjanjian si empunya waktu mengambilnya la..kalo dah mmg kena bg jamuan/sajian tuh kompen 100%saka..jg kencing lew kat org ckp bkn.nape khodam tade kaki tangan kew cari mkn smpi nak kena jamu kat dia??dan mmg menyusahkan tuk dibuang sbb akan ade keturunan khodam tu.so kena “zass” 1 keturunan..so yg pandai duk suruh guru2 bangang isi jgn duk cari aq k..gi bg lik kat guru yg ko org ambil or cari jew perawat yg bertauliah dlm hal saka..(silap tauliah ko org dpt saka baru)

Ijazah:khodam nih plak dpt dr seseorg guru yg bg kat anak murid dia ato pesakit..khodam tak bertempat..jd dia ikut jew manusia kat sebelah..kalo yg ade ilmu tu leh la gunakan mereka..tp ade gak guru isikan ke benda ato tubuh manusia.tu bg aq guru bangang!!hahahaha..kalo isi ke benda pun tgk guru gak lew.ade yg isikan n tanpa sedar bt perjanjian dgn khodam maka khodam tu dah jd saka kpd yg menerima dan akhirnya jdlah “SAKA KETURUNAN”.buta jew dpt..kalo isi kat badan plak sah2 jd saka sbb akan menyatu energy khodam n manusia.jd ssh nak pisahkan.(tp still got hope org putih ckp)n part paling best bila khodam akan join ko org bersentubuh dgn isteri or ape sj yg ko org bt..hahahah..dlm badan maaa.sm2 rasa la..tu pasal dpt zuriat mcm jin.sbb tu Rasulullah melarang kt berdamping.maksudnya bkn tak leh tau pasal jin.Cuma jgn bt keja bangang letakkan mereka dlm tubuh sbb nanti akan terikut perangai n bawaan mereka yg panas..dah diciptakan dr api.sbb tu la blajar ilmu khodam n kenal dulu maksud n knp khodam dijadikan.bkn gi blajar dgn khodam ilmu.sedangkan khodam tau ttg ilmu pun dr manusia.mcmana tah manusia bangang blh blajar dgn khodam ilmu pastu guna tuk melawan khodam..pelik2!!

Barang:secara umum barang maksud aq adalah sesuatu batu,geliga,daun.kayu ato apew jew yg mmg berkhodam asli.jumpa2 mmg dah ade khodam..tu blh kita gunakan kalo tau cara kalo tak tau pun insyalaah akan terlihat HIKMAHNYA bila smpi waktu...n kalo ade khodam dlm brg bererti brg tu berenergi sbb tu khodam suka ddk bt rumah.ade gak yg bt hotel.kejap ade kejap ilang..

Suka-suki:nih jenis khodam yg suka2 bila kt jalan2 kat mane2 dia ikut blk..khodam liar yg tak bertuan ato tak ade Negara..so ade yg ikut pastu cabut dan ade yg trus ddk dgn kita..tp kalo ikut sbb org hantar..tu danger!!ade lah yg ko nak kena..

Kekuatan khodam bkn jew terletak pd diri dia tp pada tuan pendampingnya n isian energy yg ade.sbb tu org beenergi kuat ramai khodam baru support la.kalo tak asyik letih jew badan.sbb tu baik isi dlm brg.dah khodam nih kongsi n tertarik pd energi..ade gak manusia yg beenergi/nur tertentu bersifat pemungkas/pendinding yg menyebabkan tade khodam yg mau dekat dgnnya..ilmu nih lah yg org cari..slamat dunia akhirat..ilmunya adalah..jeng3!

P/S:nanti aq smbg cerita dongeng nih ttg kegunaan sesuatu khodam mengikut pangkat..sblm tu ade yg tau pangkat lain bg khodam sila post kat bwh.senang aq masukkan.aq pun bkn tau sgt.ilmu kosong..kosong ilmu J JGN MARAH KALO KATA2 AQ KAT ATAS KASAR JD AQ MINTA MAAF BG YG TERASA TERGURIS JIWA..

Comments

  1. Banten Spiritual / Dukun Pembantu Genie

    Khodam Banten / Khodam Pembantu Dukun mahir dalam seni magis dan sempurna untuk mendapatkan bantuan dalam rohani anda atau pembangunan magis. Roh Jin mengkhususkan diri dalam membantu pemiliknya ketika mereka melakukan operasi magis, dari ritual untuk mantra, bagi memperkasakan metafizik untuk p...embangunan rohani peribadi.

    Khodam berasal dari Banten, Indonesia, yang juga merupakan kawasan tempatan dukun magis di Indonesia. Banten dianggap daerah yang paling ajaib di Indonesia, karena banyak dari kuno dan Indonesia saat Spiritual Marifatullah dan pengamal dukun magickal boleh ditemui di sekitar Wilayah Banten. Ini adalah pengamal ini kuno yang dikaitkan dengan jin tersebut. Dengan Roh Genie brilian, pemilik akan mempunyai pembantu yang kuat dan perdukunan untuk membantu semua tugas yang berkaitan metafizik.

    Anda juga boleh menggunakan khodam sebagai pelindung kuat melawan penyihir lain, dukun dan tukang sihir hitam dengan keizinan Allah. Ini akan melindungi dari badan dan roh yang mungkin diarahkan kepada anda untuk mempengaruhi anda atau menarik anda ke domain lebih gelap dari dunia ghaib.

    Khodam juga banyak disarankan untuk penyembuh yang mungkin memerlukan bantuan Jin untuk mengatasi dan menyembuhkan orang yang menderita dari roh eterik atau astral negatif, iaitu di bawah pemilikan jin.

    Khodam Banten jarang dan sukar untuk mendapatkan, maka ini adalah barang benar-benar unik, yang harus dimiliki untuk semua pengamal metafizik dan magis.

    Contoh tugas yang boleh dilantik untuk anda Khodam:

    · psikis perlindungan dari roh dan eterik astral
    · Bantuan dalam operasi magickal, seperti ritual dan mantra kerja
    · Mendapatkan maklumat dari dunia astral
    · Scan individu dan menyiasat situasi apapun dengan bantuan dari Genie
    · mudah mengembangkan semua jenis kekuatan batin
    · Meningkatkan daya magis anda dengan mudah
    · Memiliki kuasa yang kuat invulnerabilities
    · Pembangunan dan percepatan dari amalan-amalan spiritual anda
    · Panduan sementara di perjalanan astral
    · Sense bahaya sebelum hal itu terjadi
    · Mengembangkan intuisi yang kuat
    · Penyembuhan individu yang dimiliki oleh roh-roh jahat
    · Bantuan dalam mencari pencuri, pelarian atau penjenayah
    · Bantuan dalam peperangan astral dan pertempuran melawan tukang sihir negatif
    · Pengaruh target anda dengan mudah dengan bantuan jin

    Jin boleh diberikan tugas-tugas metafizik yang lain yang tidak disebutkan di atas seperti itu serbaguna dalam pelbagai bidang. Genie Roh ini sangat mahir dalam bidang mereka, membuat bantuan mereka sangat kuat; setiap pengamal serius tidak harus bekerja tanpa satu.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

JALJALUT SUGHRO BISMILLAH

Rajahan jaljalut basmallah ini  dari kitab " Manba'u Usulil Hikmah ", Disusun oleh Sayyidina Al-Imam As-Syeikh Al-Bahr Ahmad Ibni Ali Al-Buuny, Jaljalut merupakan Bait-Bait Ilmu Hikmah yg mempunyai ke khususan dan ke ghaiban pada setiap baitnya, Allah S.W.T meletakkan rahsia-rahsia didalam bait Jaljalut ini Ilmu-Ilmu ghaib dan ke khususan2 bagi pembacanya, bait Jaljalut terbagi dua bagian Sughra 60 Bait dan Qubra 360 Bait, Dalam kesempatan ini saya coba terjemahkan Bait Jaljalut Sughra 60 bait.Dan telah penulis mudahkan dgn membuat rajahan jaljalut yg mempunyai khasiat basmallah dan surah al fatihah serta pelbagai rahsia didlmnya seumpama sempurnanya khasiat 30juzuk al quran dimana kita ketahui 30juzuk al qutan itu terkandungnya didlm ibu doa iaitu al fatihah dan basmallah itu kuncinya al fatihah sedangkan ba itu kuncinya basmallah.penulis akan huraikan sedikit dr khasiatnya jaljalut dr bait basmallah ini.. Barang siapa yang senantiasa ( Istiqomah ) membaca Bait di atas

Misteri Kelebihan Sarang Burung Tempua

Sarang burung tempua mempunyai jantan dan betina.berbeza bentuk maka yg pendek merupakan sarang bagi burung jantan bertengek dan yang panjang bagi burung betina bertelur. Sarang sering digunakan bagi hiasan atau pun yang berunsur mistik.sarang tempua kekadang yang rare akan terdapat buluh perindu atau bulu perindu sebagai jalinan sarang burung tersebut. Burung tempua juga memilih membuat sarang pada tempat yg sukar dicapai dan dekat pada sumber air. Mengikut kitab kuno raja sulaiman tempua merupakan salah satu dari jenis burung mistik seperti pelatuk yg merupakan utusan Nabi Allah Sulaiman..kelebihan sarang tempua adalah sebagai pelaris pabila digantung pd tempat perniagaan dan pelet bagi memanggil kekasih yg lari atau ditinggalkan.pendinding dr sihir dan kianat.semua ini mengambil filosofi dari sarang itu sendiri dimana pelaris adalah disebabkan sejauh mana burung keluar mencari makan pasti akan pulang kesarang selain dr bahan sarang itu sendiri mempunyai buluh perindu.sebagai media p

Misteri Kelapa Tunggal

Kelapa tunggal ada dikatakan terdapat dua versi yg diketahui penulis.satu diantara buah kelapa yg byk dipokok maka akan ada sebiji buah yg terpisah dan menghadap ke arah matahari naik dan satu lg adalah pokok yg dr kecil sehingga besar cuma sekali berbuah dan buahnya hanya seiji menghadap ke arah matahari naik. caranya menurut penulis tau lebih sebagai berikut: - dipanjat dihari tertentu (biasanya menjelang jam 12 tghhari jumat siang) -yg mengambilnya harus anak dara -ada yg lebih extreme diambil dlm.keadaan berbogel - setelah itu kelapa tunggal tersebut harus digendong tak blh sentuh tanah - hari itu juga kelapa dibelah , dibuang airnya dan dijemur yg membuatnya juga harus si pengambil -dibuat minyak dgn cara ditapakan di tiang seri atau menggunakan batin utk mengeluarkannya dgn bacaan tertentu(dirahsiakan) -ada juga yg memasak di tengah pertiga jalan. Dikatakan kelapa tunggal cukup dibawa sudah mempunyai khasiat pelet yg ampuh sehingga membuatkan org menyukai kita seperti di