Skip to main content

INFO:Faktor Keberkesanan Pelet & Pengasih

Pelet&pengasihan.apakah yg dikatakan pelet dan apakah yg dikatakan sebagai pengasihan?sebenar byk dan tergantung pd wilayah dan suku pembuat ilmu itu sendiri.
jika bg penulis sendiri pengasih adalah ilmu atau minyak yg digunakan pada diri sendiri supaya dikasihi dan dicintai org secara khusus iaitu seseorg yg tertentu atau secara umum yg mana disukai utk bergaul dan berkawan dgn masyarakat disekeliling.
mengenai pelet sama ada dr jenis ilmu ataupun minyak ia lebih bersifat secara khusus dimana si pemakai akan mencalitkan minyak/menggunakan ilmu tersebut pd si target melalui media makanan dan minuman atau angin pd target khusus tertentu.
fakta keberhasilan pelet dan pengasih sebenarnya adalah 100% dan tidak pernah gagal mengikut kajian para sesepuh dan ahli paranormal.TETAPI setiapnya bergantung pula kepada beberapa faktor dan keadaan.ramai yg bertanya kena tiada kesan,tidak jadi,tidak berhasil,sedikit berhasil,kurang kuat dll.pelet dan pengasih mengambil masa sekitar 3,7,9,40hari utk bekerja setelah digunakan atau paling malang bg si pengguna adalah selama 2 tahun baru berkesan.jd pelet dan pengasihan bkn utk diuji coba hanya berdasarkan ilmu tp kesabaran si pengguna dan keyakinan mereka.
faktor keberkesanan:
-hari malang si target
-arah angin
-unsur kekuatan target
-hari,planet dan bintang
-kekuatan batin target
-kekuatan batin si pengguna
-keyakinan
-keinginan si pengguna
-kesabaran
-tempat calitan&sapuan
-ilmu si target
-kecepatan pemulihan badan si target
-dan lain2 faktor yg harus difahami selain kekuatan minyak dan ilmu itu sendiri
bkn senang utk menembusi tubuh seseorg jika dia mempunyai kekuatan batin yg kuat atau pendinding dr amalannya,ibadahnya atau pendamping jagaan keluarganya serta lelain faktor.ilmu dan minyak ini akan bekerja dgn 100% kekuatan utk memastikan berjaya dan ini mengambil masa atas faktor diatas.
jadi disini sy cuma terangkan serba sedikit tentang jln kerja ilmu dan minyak pelet serta pengasihan.satu lg masalah yg dihadapi oleh pengguna minyak atau ilmu adalah inginkan INSTANT.disinilah kegagalan mereka apabila menggunakannya kerna tiada kesabaran dan apabila berjaya maka masanya telah terlewat dan mungkin pengguna sudah berputus asa atau telah mempunyai niat baru atau inginkan yg lain..tidak dinafikan mmg ada yg INSTANT tetapi ini hanya terjadi kpd org "TERTENTU" yg sukar ditafsirkan mengikut kebatinan dan faktor lain pd dirinya.
p/s:jangan bazirkan diri dan wang anda jika anda bkn berkeyakinan dan mempunyai niat yg teguh kerna apakah tidak anda berfikir setelah menggunakkannya maka ketika anda berputus asa atau mempunyai pengganti apa akan terjadi kpd mangsa anda.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Comments

  1. Salam.tuan guru..ada tak cara untuk menaikkan tahap kecerdasan otak ke tahap maksimum dan membanggakan??untuk mahasiswa..dalam bidang kejuruteraan yang banyak libatkan kira2 angka dan formula..

    ReplyDelete
  2. Walaikumsalam.blh diamalkan doa ini bersama surah al ikhlas diwaktu solat subuh
    “Ya Allah, dengan hikmah-Mu, bukakanlah kepada kami pintu-pintu pemahaman. Tebarkanlah kepada kami kasih-Mu dan ingatkanlah kami akan hal yang kami lupa, wahai Zat Yang Maha Agung dan Maha Mulia. Ya Allah, sungguh kami titipkan ilmu yang telah Engkau ajarkan kepada kami, maka kembalikanlah ilmu itu pada kami saat kami memerlukannya dan jangan jadikan kami lupa akan ilmu tersebut, wahai Tuhan semesta alam. Ya Allah, ilhamkanlah kepada kami ilmu yang mampu membuat kami memahami segala perintah dan larangan-Mu, anugerahkanlah kepada kami pemahaman seperti pemahaman para nabi, kehebatan daya ingat para rasul, serta cepatnya ilham layaknya para malaikat. Ya Allah, muliakanlah kami dengan cahaya ilmu dan cepatnya pemahaman, keluarkanlah kami dari gelapannya keraguan dan kebodohan, bukakanlah kepada kami pintu rahmat-Mu dan ajarkanlah kepada kami rahsia-rahsia hikmah-Mu, wahai Tuhan semesta alam.”

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

JALJALUT SUGHRO BISMILLAH

Rajahan jaljalut basmallah ini  dari kitab " Manba'u Usulil Hikmah ", Disusun oleh Sayyidina Al-Imam As-Syeikh Al-Bahr Ahmad Ibni Ali Al-Buuny, Jaljalut merupakan Bait-Bait Ilmu Hikmah yg mempunyai ke khususan dan ke ghaiban pada setiap baitnya, Allah S.W.T meletakkan rahsia-rahsia didalam bait Jaljalut ini Ilmu-Ilmu ghaib dan ke khususan2 bagi pembacanya, bait Jaljalut terbagi dua bagian Sughra 60 Bait dan Qubra 360 Bait, Dalam kesempatan ini saya coba terjemahkan Bait Jaljalut Sughra 60 bait.Dan telah penulis mudahkan dgn membuat rajahan jaljalut yg mempunyai khasiat basmallah dan surah al fatihah serta pelbagai rahsia didlmnya seumpama sempurnanya khasiat 30juzuk al quran dimana kita ketahui 30juzuk al qutan itu terkandungnya didlm ibu doa iaitu al fatihah dan basmallah itu kuncinya al fatihah sedangkan ba itu kuncinya basmallah.penulis akan huraikan sedikit dr khasiatnya jaljalut dr bait basmallah ini.. Barang siapa yang senantiasa ( Istiqomah ) membaca Bait di atas

Misteri Kelebihan Sarang Burung Tempua

Sarang burung tempua mempunyai jantan dan betina.berbeza bentuk maka yg pendek merupakan sarang bagi burung jantan bertengek dan yang panjang bagi burung betina bertelur. Sarang sering digunakan bagi hiasan atau pun yang berunsur mistik.sarang tempua kekadang yang rare akan terdapat buluh perindu atau bulu perindu sebagai jalinan sarang burung tersebut. Burung tempua juga memilih membuat sarang pada tempat yg sukar dicapai dan dekat pada sumber air. Mengikut kitab kuno raja sulaiman tempua merupakan salah satu dari jenis burung mistik seperti pelatuk yg merupakan utusan Nabi Allah Sulaiman..kelebihan sarang tempua adalah sebagai pelaris pabila digantung pd tempat perniagaan dan pelet bagi memanggil kekasih yg lari atau ditinggalkan.pendinding dr sihir dan kianat.semua ini mengambil filosofi dari sarang itu sendiri dimana pelaris adalah disebabkan sejauh mana burung keluar mencari makan pasti akan pulang kesarang selain dr bahan sarang itu sendiri mempunyai buluh perindu.sebagai media p

Misteri Kelapa Tunggal

Kelapa tunggal ada dikatakan terdapat dua versi yg diketahui penulis.satu diantara buah kelapa yg byk dipokok maka akan ada sebiji buah yg terpisah dan menghadap ke arah matahari naik dan satu lg adalah pokok yg dr kecil sehingga besar cuma sekali berbuah dan buahnya hanya seiji menghadap ke arah matahari naik. caranya menurut penulis tau lebih sebagai berikut: - dipanjat dihari tertentu (biasanya menjelang jam 12 tghhari jumat siang) -yg mengambilnya harus anak dara -ada yg lebih extreme diambil dlm.keadaan berbogel - setelah itu kelapa tunggal tersebut harus digendong tak blh sentuh tanah - hari itu juga kelapa dibelah , dibuang airnya dan dijemur yg membuatnya juga harus si pengambil -dibuat minyak dgn cara ditapakan di tiang seri atau menggunakan batin utk mengeluarkannya dgn bacaan tertentu(dirahsiakan) -ada juga yg memasak di tengah pertiga jalan. Dikatakan kelapa tunggal cukup dibawa sudah mempunyai khasiat pelet yg ampuh sehingga membuatkan org menyukai kita seperti di