Skip to main content

DATA ALAM GHAIB DIRI

DATA ALAM GHAIB DIRI

Apakah data alam ghaib diri?data alam ghaib diri adalah dimana setiap manusia yg belajar mengenai ilmu kebatinan atau mistik pasti akan mempunyai gelaran di alam sana dari pangkat rakyat biasa sehinggalah ke raja seperti sistem kehidupan manusia.

Setiap gelaran nama dan pangkat bukan diberikan oleh diri tetapi dr sistem pemerintahan alam ghaib..akan penulis terangkan serba sedikit supaya anda lebih memahami apakah data alam ghaib diri.

Data alam ghaib diri yang telah diperiksa pada rijalalul ghaib penjaga daftar pendaftaran diri.lebih kurang mcm pejabat pendaftaran dunia la.tp bezanya dicatat pada sebuah buku besar dan dijaga oleh sesusuk makhluk rijalalul ghaib berjubah..bukan setiap masa dpt kita bertemu dgnnya walaupun melalui khasyaf penglihatan batin.kerna hanya pada masa tertentu sahaja dpt berjumpa dan bertanya beliau dgn memberikan nama penuh kita berbintikan ibu utk diperiksa beliau..

Dalam data alam ghaib diri akan diperiksa

NAMA/GELARAN:
nama diberikan kpd kita oleh sistem alam ghaib atau raja alam ghaib pemerintah negeri/negara/kepulauan/daerah/jajahan/kerajaan yg kita tinggal..contohnya sy diberikan gelaran laksamana putra jawa dr kerajaan langkasuka dr jajahan daerah bareng di jawa dan sekarang telah dinaikkan pangkat gelaran menjadi haji laksamana putra jawa.

PANGKAT:
setiap org mempunyai pangkat tersendiri dari rakyat sehingga ke raja..dan setiap pangkat akan mempengaruhi kehidupan seharian secara tidak langsung dan keilmuan diri.

PAKAIAN:
Pakaian adalah  warna yg dipakai anda saat di alam sana..dan jika anda berminat ingin menempah pakaian sama dialam sana maka akan sy berikan secara detail tentang jenis pakaian dan bentuknya..dan setiap org mungkin melebihi satu warna pakaian/persalinan.

SENJATA GHAIB:
Senjata adalah yg digunakan anda dialam sana.ia juga mampu digunakan seseorg yg khasyaf dan tahu teknik mengeluarkan senjata ghaib bg kegunaan seperti jurus,perubatan,pemusnah khodam dan saka serta lain2.(seperti diajarkan di kursus gerak hlpj)

KERAJAAN:
Kerajaan adalah dimana anda menjadi rakyatnya dgn pangkat tertentu.. dari kerajaan mana dan daerah mana yg berkaitan dgn anda.

KHODAM PENGIKUT:
Khodam pengikut adalah jumlah khodam yg mengikuti kita di alam sana bergantung kekuatan ilmu kita dan pangkat kita di alam sana tidak termasuk khodam yg telah kita takluk dan tarik.hanya khodam pengikut atau khodam pendamping diri sahaja...sebagai contoh pangkat sy laksamana dan mempunyai 500k khodam tentera bawahan dr kalangan laksamana bawahan sehingga ke panglima dan pendekar.manakala khodam isian barang dan khodam taklukan seperti dewa/harimau/naga/haji/tuan guru besar dan lain2 jenis adalah berbeza kerna mereka diperolehi dgn cara tarik dan takluk negara melalui perang ghaib(bagi yg khasyaf)bkn didapati dr pemberian raja pemerintah alam ghaib anda.

RAJA PEMERINTAH:
Raja pemerintah adalah raja yg memerintah negara/kerajaan yg kita duduki..

KELEBIHAN:
Kelebihan adalah kebolehan kita dialam sana..contohnya seperti perubatan.beerti kita mampu berubat dialam sana dan dialam sini lebih baik n mudah utk kita mempelajari ilmu perubatan atau bermain keris.beerti lebih mudah jika kita berlajar bermain keris atau telah mempunyai bakat dlm permainan keris di alam sini seperti juga disana

KHODAM PMERINTAH KANAN:
Khodam pemerintah kanan adalah nama ketua khodam bawahan yg menjadi org kanan kita di alam sana bg memerintah tentera bawahan kita atau pun sebagai pendamping kanan kita dialam sana.

P/s:jangan tanya penulis utk cek free atau kaitkan dgn sesiapapun termasuk blog2 mistik yg memakai gelaran pelik2 sbb bkn dari sy.kadang dia org letak gelaran sendiri ja yg sampai maksud pun dia org tak paham.ada gelaran nama tok lah.pawang lah..datok lah.yg penulis kenal tampor buaya ja..kikiki.

Comments

  1. smart pic tuan huhu...den nk tnya tuan, apa kegunaan data diri alam ghaib ni bila kita dah tahu? den pernah dh tnya tuan, apa kata kita share2 kn kat sini, mesti ade yg nk tahu tp malu nk tnya :-)

    ReplyDelete
  2. Assalamualikym Tuan jika ada kesudian mohon utk belajar skdar yg diizinkan Allah jua ya T kasih

    ReplyDelete
  3. Asalamualaikum terbaikkk tuan check freebleh kikiki

    ReplyDelete
  4. Den pun dah buat check data Alamghaib nih

    ReplyDelete
  5. saya baru nak belajar mohon tunjuk ajar kepada yang sudi membantu

    ReplyDelete
  6. Salam tuan..masih ada buat lg ke untuk cek data alam ghaib

    ReplyDelete
  7. Pm email tuan..no tuan hilang sbb format henset...tujuan utk tanya mngenai cek data alam ghoib ni

    ReplyDelete
  8. Apa yang tuan maksud kan tu memang betul. Data, ni macam nenteck name gelaran pangkat dah berdaftar. Misal nye anda dah berdaftar. Kira anda berpengaruh. All alam ghaib kenal anda. Energi aura anda terpancar secara automatic mengimbas yang anda ni panglima or apa apa jelah. Hahaha

    Ini semua kuasa Allah:)

    ReplyDelete
  9. Macam mana nk hubungi penulis

    ReplyDelete
  10. Macam mana nk hubungi penulis

    ReplyDelete
  11. mohd hisyam arifin...email:mdhisyamarifin@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Aslkm. boleler..hubungi saya ye...norfaeizah08@gmail.com... timakasih

    ReplyDelete
  13. Saye ade gak beli beberapa barang untuk seisi rumah dan untuk diri.. Ternyata alhamdulillah Allah mengizinkan semuanya.. Ni nak tye macam mane nak cek semua tu?? Boleh tunjuk ajar kat kite tak??

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

JALJALUT SUGHRO BISMILLAH

Rajahan jaljalut basmallah ini  dari kitab " Manba'u Usulil Hikmah ", Disusun oleh Sayyidina Al-Imam As-Syeikh Al-Bahr Ahmad Ibni Ali Al-Buuny, Jaljalut merupakan Bait-Bait Ilmu Hikmah yg mempunyai ke khususan dan ke ghaiban pada setiap baitnya, Allah S.W.T meletakkan rahsia-rahsia didalam bait Jaljalut ini Ilmu-Ilmu ghaib dan ke khususan2 bagi pembacanya, bait Jaljalut terbagi dua bagian Sughra 60 Bait dan Qubra 360 Bait, Dalam kesempatan ini saya coba terjemahkan Bait Jaljalut Sughra 60 bait.Dan telah penulis mudahkan dgn membuat rajahan jaljalut yg mempunyai khasiat basmallah dan surah al fatihah serta pelbagai rahsia didlmnya seumpama sempurnanya khasiat 30juzuk al quran dimana kita ketahui 30juzuk al qutan itu terkandungnya didlm ibu doa iaitu al fatihah dan basmallah itu kuncinya al fatihah sedangkan ba itu kuncinya basmallah.penulis akan huraikan sedikit dr khasiatnya jaljalut dr bait basmallah ini.. Barang siapa yang senantiasa ( Istiqomah ) membaca Bait di atas

Misteri Kelebihan Sarang Burung Tempua

Sarang burung tempua mempunyai jantan dan betina.berbeza bentuk maka yg pendek merupakan sarang bagi burung jantan bertengek dan yang panjang bagi burung betina bertelur. Sarang sering digunakan bagi hiasan atau pun yang berunsur mistik.sarang tempua kekadang yang rare akan terdapat buluh perindu atau bulu perindu sebagai jalinan sarang burung tersebut. Burung tempua juga memilih membuat sarang pada tempat yg sukar dicapai dan dekat pada sumber air. Mengikut kitab kuno raja sulaiman tempua merupakan salah satu dari jenis burung mistik seperti pelatuk yg merupakan utusan Nabi Allah Sulaiman..kelebihan sarang tempua adalah sebagai pelaris pabila digantung pd tempat perniagaan dan pelet bagi memanggil kekasih yg lari atau ditinggalkan.pendinding dr sihir dan kianat.semua ini mengambil filosofi dari sarang itu sendiri dimana pelaris adalah disebabkan sejauh mana burung keluar mencari makan pasti akan pulang kesarang selain dr bahan sarang itu sendiri mempunyai buluh perindu.sebagai media p

Misteri Kelapa Tunggal

Kelapa tunggal ada dikatakan terdapat dua versi yg diketahui penulis.satu diantara buah kelapa yg byk dipokok maka akan ada sebiji buah yg terpisah dan menghadap ke arah matahari naik dan satu lg adalah pokok yg dr kecil sehingga besar cuma sekali berbuah dan buahnya hanya seiji menghadap ke arah matahari naik. caranya menurut penulis tau lebih sebagai berikut: - dipanjat dihari tertentu (biasanya menjelang jam 12 tghhari jumat siang) -yg mengambilnya harus anak dara -ada yg lebih extreme diambil dlm.keadaan berbogel - setelah itu kelapa tunggal tersebut harus digendong tak blh sentuh tanah - hari itu juga kelapa dibelah , dibuang airnya dan dijemur yg membuatnya juga harus si pengambil -dibuat minyak dgn cara ditapakan di tiang seri atau menggunakan batin utk mengeluarkannya dgn bacaan tertentu(dirahsiakan) -ada juga yg memasak di tengah pertiga jalan. Dikatakan kelapa tunggal cukup dibawa sudah mempunyai khasiat pelet yg ampuh sehingga membuatkan org menyukai kita seperti di